nedjelja, 5. travnja 2009.

Šivanje modernog doba

Pogled na novo doba!
Kad pogledam u dubinu znanja šivanja u današnjem vremenu, ajoooooj koliko toga se može učiniti - u prijašnjem vremenu se nije moglo mehanički već samo ručno iglom i koncem, ali to nikada nije bilo ovo... Ponosna sam na svoj stroj imena Bagat (ne plačaju me za reklamu), ali danas se može od mnogih strojeva puno toga naučiti :)

Korisni i elastični bodovi:


Dekorativni bodovi

Bodovi za Quiltanje


Bodovi za štopanje/krpanje

i to nije sve reklo bi se u reklamama: postoje još automatske rupice....

Današnje mlade strojne ljepotice mogu toliko toga! Puno predivnih stvari se može učiniti, ali bez vrijednih ruku svi ti strojevi su samo skulpture ili predmeti za sakupljanje prašine.

3 komentara:

  1. Super post....i hvala ti za link...Ima tu dosta toga da se nauči.
    Ja sam isto ponosna na svoj stroj Bagat (ni meni ne plačaju reklamu)ali kad je nešto dobro zašto ne pohvaliti.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa je zavesa, i bdovi koje si nam pokazala. Ja imam Slavicu, još od četrnaeste godine, ali nekako nikada nisam bila vešta u šivenju, samo osnovno, i ja sam šila zavese, prekrivače i jastuke u mojoj kući, ali malo izvan toga.
    Hvala što si ovo podelila sa nama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su jako zanimljivi ovi dekorativni bodovi, ali na mojem stroju malo je manji izbor. U jednom vremenu sam tako iskorištavala mogućnosti da sam svako malo prebacivala program dok mi nije zaštekalo. Svaka umjerenost se isplati :) - Osobno mislim da ne treba ni u jednom poslu stati na jednom stupnju. Treba ići dalje.....

    OdgovoriIzbriši