nedjelja, 15. ožujka 2009.

Novo doba

Danas po temperaturi i nije zimski dan. Od zime ostala su samo sjećanja i očekujem datum kada ona službeno prestaje. Pročitah tekst te ga ovdje spremih u plavu boju. Pitam se da li smo spremni ići dalje u novo doba ili bi trebao internet biti sredstvo komuniciranja samo određenog sloja natprosječno školovanih i istreniranih spisatelja i kritičara?! Htjela bi vidjeti vrijeme kad mali čovjek nije bio iskorištavan ili ismijavan...

Nikad nisam volio blogove, još otkako su se pojavili. Svatko se prišteka i jezdi globalnom mrežom, spontano održavajući razinu gluposti na zavidnom stupnju. Odjednom svi pišu, svi imaju mišljenje, svi su kao jednaki, i svi su in, jer, eto, sriču i slovkaju blogove. Opća diktatura internetske demokratizacije polako okrnjuje carstvo pomičnih olovnih slova, knjige se čitaju sve manje, blogovi vrebaju iza busije. U računalima – blog, u parkovima – blog, u samoposlugama – blog, na tržnicama još jedan, u novčaniku moje bake blog... (matica.hr i Ivica Matičević)

Sretna sam uz školovane, inteligentne, poduzetne ili znatiželjne ljude - ali ima ih koji bi bili sretniji da smo svi informatički nepismeni - tada bi bilo više mjesta za njih same. Možda je ovo jedan od onih dana koji bi bilo korisnije prespavati - jer me riječi drugih diraju i samo su mi na štetu.

2 komentara:

  1. Vidim da blog malo pomalo dobiva novi izgled. Svaka čast.
    Draga moja,Matičević neka priča što god hoće a mi ćemo uživati u blogovima...
    LP Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo tako, ko zna sta on cita, kakve blogove, verujem na ovakve nije zavirio.
    On ima privilegiju da svoje misljenje iznosi u novine, to se ne racuna...

    OdgovoriIzbriši