subota, 21. ožujka 2009.

Award - priznanje i poklon

Ponekad se pitam čemu služe prijatelji i u različitim vremenima, priznajem, nemam uvijek isti odgovor. Jučer sam na to pitanje veselo odgovorila: "Prijatelji služe da razvesele i uljepšaju mi dan!"

Osim što je službeno jučer počeo Prvi dan proljeća i meni je duša procvjetala jer sam vidjela da mi je draga Phoenix odala priznanje (koje me svakako obvezuje) i poslala poklon - award. Osim što ta žena ima vrijedne ruke, kreativne misli i dobro srce (što se vidi po tome koliko ima onih koje poštuje: squash, Cheryl, Roberta, moi, Maja, Daira, Lidia, komar, Nena, Natasha) - zadivila me je i ostala sam bez teksta. Hvala Ti!

Pravilo da se dodijeli award kreativnim blogericama ću i ja iskoristiti, te ga darovati onima koje su zaokupljale moju pažnju u ovom kratkom vremenu koje provodim u beskrajnoj blog-zoni.

Breeze...

Nena

Diana

Beate

Sarah

Drage moje, sve koje ste ovdje imenovane molim da:
1. Preuzmete awarda na svoj blog;
2. U tekstu vašeg bloga stavite link blogerice koja vam ga dodjeljuje;
3. Izaberu inspirativne kreativne blogove i uz linkove nas povedu na njih.

Puno radova i inspirativnih rijeka neka teče kroz vaš život! Draga Phoenix, ti si val koji nas sve nosi dalje!

3 komentara:

  1. Draga moja, ja ću tebi da čestitam na nagradi jer si je zaista zaslužila.
    Bilo mi je zaista teško odabrati kome dodijeliti,pa sam pregledala...pregledala i tako je odluka pala...
    Drago mi je da sam te uspjela razveseliti u ove ruzne dane...
    Imam jednu misao koja mi je zaista super...
    "Vidio sam čovjeka bez osmjeha pa sam mu poklonio jedan"
    Nekako me podsjetila na ovaj Award.I ja sam se baš obradovala kad sam vidjela Verinu poruku...Tako je lijepo kad ti ljudi na fin način kažu da vole to što radiš...
    Lijep pozzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, Tvoja molba je za mene zapovest (ako je mogu ispuniti, naravno).
    Rado cu dodeliti award za jos sedam blogova.
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you for giving me such a nice award! I´m very proud of it!

    Thanks
    Beate

    OdgovoriIzbriši