nedjelja, 17. svibnja 2009.

Bagrem miriše i cvjeta


Radim ove dane i u vrtu. Rajčica je dobila svoje podupirače za rast, zaljevam papriku, uživam u rastu krastavaca... i razmišljam: "Kako je ovo bilje snažno!" Neki dan od sunca se u autu savila neka plastika stavljena uz staklo. Auto se na suncu užari, a moje biljke imaju klimu :) i tako nježne odoljevaju sunčevom žaru.

Tko zna kakav bi bio svijet da je po mom dizajnu i kreaciji. Dok tako hodam po vrtu čuje se zujanje pčela, miriše bagrem i cvjetovi se njišu na laganom povjetarcu kraj vrta.


Kad čovjek izađe iz nebodera, grada ima priliku vidjeti ono što je urbana kultura promijenila... Nigdje čovjek nemože osjetiti toliku slobodu kao što je osjeća hodajući prirodom - naravno slobodan je samo onaj tko ju poznaje.


Bagrem je odličan u prehrani - eto kako voli MM - u tijesto za palačinke uroniti bagrem i dalje kao i palačinke u tavu na ulje. Dok mi nije on promijenio jelovnik od bagrema sam jedino uživala u bagremovom medu.

1 komentar:

  1. Mi smo kao deca grickali slatke cvetice bagrema, a posle nam i voda bila slatka. Ja sam davno ispresovala puno cvetova.
    Divan tekst i fotografije, i ja imam srecu da sam u naselju na periferiji, i da blizu imam prirodu.

    OdgovoriIzbriši