četvrtak, 13. siječnja 2011.

Žao mi je što snovi nestaju!

...


Nekada sam stvarala vizije svoje budućnosti. I često bi ona lijepo izgledala - onako između neba i zemlje.
Bila sam znatiželjna i sakupljala podatke o čovjekovom postojanju - jer i zemlja skriva istinu.


Tako sam došla do fotografija i saznanja da su nekada ljudi bili visoki 12 metara.



I uvijek je sve nekako bilo isprepleteno sa mogućnošću da dolaze oni iz svemira iz ovih ili onih razloga...


( Dnevnik.hr , Internet ) Iz VIJESTI U 17:
23.12.2010. Ogromni izvanzemaljac veličine stopala koji bi odgovarao broju cipela 440, je prema dosjeima novozelanskog Ministarstva obrane posjetio Zemlju.

Smanjili se ljudi, smanjili se izvanzemaljci, a Zemlja?... Ostarila sam ja, ostarili su mnogi, a bome i planeta Zemlja pa se događaju nepoželjne stvari jer više nije u stanju obdržati sve sile svijeta pod kontrolom, kao stari čovjek
"puca po šavovima"!






Žao mi je što snovi nestaju!

Nema komentara:

Objavi komentar