petak, 14. siječnja 2011.


Pogođena sam svim ovim događanjima koja gledamo preko satelita, interneta, tv ili kroz javljanja nama poznatih. Imam familiju u Australiji i Americi, Europi i Arapskom svijetu. Nije mi baš svejedno kad sve to gledam. Vidim da se i drugi žaloste i nemoćno žele nešto učiniti. Draga Kathia je akumulator velike snage - hvala joj na tom. U svojoj žalosti i nemoći priključujem se onima kojima nada nestaje posljednja!

Broj komentara: 5:

  1. Slažem se s tobom!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Strašno je to što se događa.
    Palim svijeću za sve stradale.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Olá amiga...estou de volta! Obrigada pelo carinho! Abraços!Feliz 2011!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je u ovom svetu tako tužno, a moglo bi biti drugačije.
    Hvala ti Draga, cmokić od mene za tebe i tvoje malo luče!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Komar malo sam pregledala tvoj blog i vrlo mi se svidio. Stoga sam te uvrstila u jednu igricu na mom blogu pa ako si raspoložena navrati! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši