četvrtak, 1. srpnja 2010.

...

U mojoj mladosti je kraftwerk bio zakon. To je bila moja priroda i društvo :)!




Ljudi kažu svijet se promijenio. Zahvaljujući djeci i unucima uviđam ipak da svijet stoji na svom mjestu - ja sam starija a stariti znači mijenjati se. Željelja sam u mladosti da moj svijet postane elektronika i tehnika. Eto, shvaćam da mi to nije bilo baš nešto!. Danas osim fizičkih, uočavam i mentalne promjene - sanjam na javi da bi bilo odlično umjesto elektronike, tehnike i letečih tanjura postaviti na mjesto in prirodu, društvo i život u zdravlju! I tako je novaca sve manje - nemamo ga, a zdravu prirodu, društvo i sreća se novcem nemože vratiti u svijet.



Lijepo pitam dijete - jel bi ti htio novac da brže porasteš, a on mi ovako odgovara!



I baš ga briga ako se penzioni fondovi ugase.

3 komentara:

  1. Apsolutno se slažem sa vašim zapažanjem, a deca uvek daju najpametnije odgovore i savete :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad imamo djecu najlakše vidimo sve naše dobre i loše pothvate kroz vrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala draga na posjeti i lijepim riječima, onaj par prekrasnih crnih okica poručuju da su nam oni najveće blago, i od tih okica najviše učimo, uostalom kako kažu otočani s one strane La Manchea who care about the things like retired money. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši