utorak, 14. siječnja 2014.

Gipsane čestitke!


U današnje vrijeme brze komunikacije osobno ne dobivam više klasične čestitke. Svi pozdravi i dobre želje primaju se putem mobitela i interneta. I kad nestane struje nemožeš se opet vratit pogledat znak pažnje svojih najmilijih. Zato sam svojim bliskim ljudima, radila čestitke od srca kako bi im omogućila sjećanja na vesele dane kroz cijelu godinu, bez obzira na vremenske i gospodarske trenutke :) jer su im na dohvat ruke .


Meni najvažniji dečki na svijetu - postali su dosta samostalni i veselim se da ću opet imati vremena za svoje kreativno izražavanje.


4 komentara:

  1. Divne čestitke...ostat će trajna uspomena i sjećanje, a sms-ovi, mejlovi i tsl. s vremenom se brišu, kako iz memorije uređaja tako i iz sjećanja!
    Odlično si iskoristila gips!
    A djeca kako rastu tako nas sve manje trebaju i nema ljepšeg od iskoristiti slobodno vrijeme za kreativnost :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Heh najviše mi se sviđa to što naše maljanje, mackanje, ljepljenje, slaganje, veselje prelazi na djecu pa htjela ona to ili ne rade isto kroz svoje načine. I tako moja prijateljica sa kreativne grupe veli da se začudi kad vidi koliko djece nezna ni škare držati kad krenu u školu - e to se mojim grančicama nemre dogoditi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav draga, dečki su prekrasni, radovi su originalni, jer nas je ova elektronika tako otuđila od pisanje i svega, da još naše kreacije ostaju nam za sjećanje, a ova zadnja izjava tvoje prijateljice, nije mi nepoznata, naročito iz doba dok sam još radila na radionicama u knjižnici. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdgovoriIzbriši