ponedjeljak, 1. studenoga 2010.

Tko se boji konkurencije :)

...



Jesen je bogato vrijeme: ima mnoštvo boja i plodova. To vrijeme mi donosi puninu duši :). Berba kestena i vrganja me oduševljava. Na Sljemenu smo ove godine nabrali jako puno kestena i to u kratkom vremenskom periodu. Vrganja je bilo na našem meni-u jer je bilo kišno vlažno i relativno toplo - dovoljno da rastu. Šume su bile prepune različitih vrsta gljiva, neke sam vidjela nekad, a bome neke i nikad do sad.

Današnji dan obilježen mi je sunčanim danom uz vic dana koji sam pročitala:

Mali Ivica pita tatu što je politika.
Tata veli: “Evo, sad ću ja tebi lijepo objasniti.
Ja radim i dobivam novac za to i stoga sam ja kapitalist.
Tvoja majka troši moj novac, pa je ona Vlada.
Naša kućna pomoćnica je radnička klasa.
Svi imamo jedno zajedničko: tvoju dobrobit.
Ti si narod, a tvoj mali brat je naša budućnost.”

Mali Ivica je bio toliko pod dojmom ovog odgovora da cijelu noć nije mogao spavati.
Kasno u noći njegov brat počeo je plakati jer se bio pokakao, pa je mali Ivica otišao u roditeljsku sobu obavijestiti majku.
Majka je ondje spavala u krevetu sama, toliko čvrsto da nije ni čula bebu kako plače.
Onda je mali Ivica otišao u sobu kućne pomoćnice, gdje je našao nju i svojeg oca, in flagranti.
Oni su, pak toliko bili zaokupljeni svojim poslovima da nisu ni vidjeli malog Ivicu koji je na kraju odlučio vratiti se u sobu.

Idući dan tata pita Ivicu: “Onda, jesmo li naučili što je politika?”

Mali Ivica odgovori:
“Da! Kapitalizam iskorištava radničku klasu dok Vlada spava,
nitko se ne osvrće na narod, a naša budućnost leži u govnima! To je politika!”


Gledam gospodarstvo na svom dvorištu i kud god se okrenem nešto mi fali da bi u potpunosti bila zadovoljna ili da bi sve bilo funkcionalno po želji. Svaki puta krajnji zaključak je da mi fali novaca!

Aaaa kako idu Azijati svijetom? Ovi ljudi koriste sve resurse da opstanu. Marljivi su, radna snaga koja puno ne traži: kažu oni koji su ih upoznali po Europi. Po svojim učenjima puni su enrgije: u tijelu, tjelesni omotač pa čak i sve tjelesne tekućine ih sadrže. Kad presuše izvori nafte i to nije kraj svijeta po ovom!


Budući da je odlaganje otpada problem, naročito u velikim gradovima i kako bi se uklonilo onečišćenje u cijelom ekosustavu kao što su rijeke i mora korisno je koristiti urin kao izvor energije. Da se ne spominje uštedu novca i energije. Bilo bi lijepo da veliki potrošač energije urin, zapravo može biti energent. (Kad bi čovjek svojim tijelom proizvodio ovako važan energent - možda bi to tijelo i više cijenio :)

Ideja je koristiti mokraću direktno kao gorivo. To je pristup koji se uzima po Tao Rong Lan: njegov kolega zajedno s John Irvine - St. Andrews University u Velikoj Britaniji. Od 2007, tim nastoji razviti gorive ćelije koje mogu proizvoditi električnu energiju izravno iz urina. Razbiti stanice u urinu uree i pretvoriti u energiju.... Detalji elektrode su još uvijek tajna.

Žensko rješenje problema:

1 komentar:

  1. Želim koristiti ovaj medij da zahvalim dr. ODION-u što mi je pomogao da se vratim mužu nakon što je mene i djecu ostavio na patnji 5 mjeseci. Kad je otišao, rekao mi je da me više ne voli i pronašao je još jedna žena koju je volio. Svakodnevno plačem jer ga toliko volim i odlučim otići na mrežu po pomoć kad sam vidio damski post o tome kako dr. ODION pomaže da joj se vrati muž koji se razveo od nje i ja samo kažem Sam sebi dopustite da isprobam ovog dr. ODION-a, i zaista je on predivan, pomogne mi da se vratim mužu u roku od tri dana, a muž mi se vrati i obeća da će me zauvijek voljeti i moliti me za bol koju me koštao. Zauvijek ću vam biti zahvalan dr. ODION i neću prestati objavljivati vaše ime na internetu kako bi vas ljudi vidjeli jer ste tako sjajni. kontaktirajte ga putem svoje e-pošte; (drodion60@yandex.com) ili ga možete i pročitati na +2349060503921. a on će također spasiti vašu vezu i vaš brak. još jednom hvala dr. ODION

    OdgovoriIzbriši