petak, 9. listopada 2009.

Kako je lijep ovaj svijet :)

Prolazim gradskim ulicama, gledam kako prolazi kraj mene sve više nezaposlenih ljudi. Čini mi se da i djeca znaju kako je danas teško živjeti, a dolazi zima!



i čitam u novinama i na t-portalu:

NASA je u petak oko 13.30 po hrvatskom vremenu prema Mjesecu lansirala dva projektila koji bi na njegovu južnom polu trebao načiniti krater dubine četiri i promjera 20 metara.

Evo kako se u svijetu može precizno napraviti strategija, plan i akcija za ciljeve do kojih je manjini stalo!

2 komentara:

  1. Iskreno, mene je ta vjest šokirala. Zašto su gađali mjesec?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sam ja shvatila da nadju vodu na mjesecu. Resurse vode na zemlji uništavamo pa nam treba voda sa mjeseca? - kad navratimo gore na kavu.? U cilju nauke i turizma? Sve resurse svemira treba iskorištavati! Po kojem je to Božjem, Galaktičkom ili ljudskom zakonu? Sve ide naprijed a kolonijalizam ostaje - žalosno u 21. stoljeću. Ovo je akcija super-junaka, kao što su bile na Zemlji probe atomskih eksplozija ... i

    OdgovoriIzbriši